Tanda Lelaki Merindukan Kita

Pernahkah anda terfikir adakah tanda lelaki merindukan kita sama seperti anda? Kerana kaum lelaki sukar menunjukkan emosi seperti wanita. Ini sebenarnya adalah sumber kekecewaan untuk memahami apa yang berlaku dalam fikiran lelaki anda ketika anda tidak berada di sisinya.

Tidak kira berapa lama anda sudah bersama dengannya. Semua orang suka mengetahui bahawa pasangan anda merindui anda ketika anda tidak berada di sisinya. Masalahnya kaum lelaki tidak selalu meluahkan perasaan mereka dengan senang. Daripada bergantung pada dia untuk meluahkannya, adalah lebih baik anda mencari tanda lelaki merindukan kita dengan sendiri.

Dia berusaha untuk meneruskan perbualan dengan anda

Seorang lelaki yang merindui anda akan bersemangat untuk menghantar teks kepada anda untuk berkongsi semua momen penting dengan anda. Secara terus terang, kebanyakan momen yang tidak penting juga akan dikongsi dengan anda. Kekerapan seseorang menghantar pesanan teks kepada anda atau seberapa cepat dia menghantar balasan kepada anda dapat memberitahu anda keikhlasan diri mereka dalam perhubungan ini. Seorang lelaki yang menghantar teks “Saya merindukan anda” tetapi tiada pesanan teks yang lain, mungkin tidak mempunyai maksud yang lain, tetapi kekerapan penghantaran pesanan teksnya ketika anda tidak bersama mengatakan semuanya.

Dia selalu bercakap tentang anda

Adakah anda pernah mendengar dari sesiapa baru-baru ini bahawa dia telah bercakap tentang anda? Sekiranya ini berlaku, anda boleh yakin bahawa dia benar-benar merindukan anda dengan banyak.

Ini adalah kerana ketika kita sangat merindui seseorang, kita akan bercakap tentang orang itu ketika mereka tidak berada di sisi anda. Apabila ini berlaku, kita merasa seolah-olah orang itu bersama kita, dan itulah yang dia lakukan. Inilah salah satu tanda lelaki merindukan kita dan dia mahu orang lain tahu betapa rindunya dia terhadap anda dan memandangkan dia sentiasa memikirkan anda, dia tidak akan dapat berhenti bercakap tentang anda walaupun dia mahu!

Dia melibatkan dirinya di profil media sosial anda

Kadang-kadang seorang lelaki yang benar-benar merindui anda akan menyukai dan memberi komen di sosial media anda tanpa henti. Dia mungkin mula melihat gambar yang anda muat naik beberapa bulan atau tahun yang lalu. Kelakuan itu agak pelik, tetapi anda harus ingat bahawa seorang lelaki yang merindui anda hanya mahu terus berhubung dengan anda dengan cara yang dia boleh, dan media sosial adalah satu kaedah untuk melakukannya.

Dia mahu anda menghantar gambar kepadanya

Ini tidak bermakna dia meminta anda untuk menghantar gambar seksi kepadanya. Itu mungkin sebahagian daripada motivasi untuk anda dan dia tidak akan mengatakan jika anda tidak menawarkan. Walau bagaimanapun, seorang lelaki yang merindui anda hanya ingin menatap wajah anda untuk memberitahu anda yang dia merinduimu. Sudah tentu, jika anda ingin melakukannya, menghantar sua foto seksi bukanlah idea yang buruk.

Dia berkeras mahu berjumpa anda

 Apabila seorang lelaki merindui anda, dia pasti ingin berjumpa anda dan akan beritahu anda yang dia ingin berjumpa anda lagi. Ini adalah salah satu tanda terbesar yang dia rindukan anda. Dia benar-benar meminati anda dan mungkin menginginkan sesuatu yang lebih serius dari apa yang anda miliki (terutamanya jika ini adalah kali pertama anda pergi berpacaran).  

Dia sedikit cemburu

Sikap cemburu bukanlah penampilan yang baik untuk sesiapa, tetapi untuk seorang lelaki yang benar-benar merindui anda, dia boleh kehilangan akal sedikit. Untuk apa yang patut, saya perhatikan kelakuan yang serupa dari sebilangan wanita anda di luar sana. Apabila anda tidak dapat berada di sisi orang yang anda sayangi, ia adalah tidak sukar untuk tidak merasa cemburu dengan orang yang berada di sisi orang itu. Dalam konteks itu, perasaan rindu terhadap anda boleh ditafsirkan sebagai rasa cemburu.

Dia Bertanya Banyak Soalan

Ini mungkin menjengkelkan anda, tetapi ini adalah salah satu cara lelaki menunjukkan bahawa mereka merindui anda dan mengambil berat tentang anda. Adakah anda lebih suka lelaki yang tidak mempedulikan tentang diri anda dan kehidupan anda? Percayalah, dia tidak akan bertanya tentang perincian harian anda jika dia tidak merindui anda. Sememangnya anda akan rasa terganggu dan jengkel olehnya, tetapi dia hanya mengganggu anda kerana dia ingin dia bersama anda.

Dia ikhlas mengatakan bahawa dia merindui kamu

Ini adalah perkara paling indah yang dapat diberitahu oleh seorang lelaki tetapi bagaimana anda dapat mengetahui bahawa dia ikhlas? Apabila seorang lelaki memberitahu anda, “Saya merindukan anda,” naluri anda akan memberitahu anda jika dia ikhlas dan mempunyai niat yang terpuji.

Tidak semua lelaki dapat menampakkan penampilan yang tenang  sepanjang masa. Bahkan orang yang mempunyai luaran kuat cepat menyerah pada tekanan dalaman yang menimbulkan rasa cinta di dalamnya. Tetapi yang paling penting adalah anda  tahu bahawa dia jujur dan ikhlas terhadap anda kerana anda akan dapat melihatnya di matanya dan dia pasti akan membuktikannya kepada anda. Kerana apabila seseorang sangat merindukan anda, dia tidak akan memberitahu anda kata-kata kosong, tetapi di sebaliknya dia ikhlas terhadap anda.

Sumber Artikel:

https://herway.net/relationship/signs-he-misses-you/

https://womennow.in/5-unavoidable-signs-misses-lot

Tagged: