Pendingin hawa mudah alih terbaik
Gelombang panas telah tiba dan cuaca akan panas terik. Oleh itu, pendingin hawa sangat penting pada masa seperti ini.

Gelombang panas telah tiba maka Portable Air Conditioner cukup untuk tidak memilikinya di rumah. Cuaca panas bukan halangan lagi.

1. Hisense 1.5HP Portable Air Conditioner HAP-12JSN

Unit ini menampilkan operasi pintar dengan mod pintar sebagai sorotan utama. Terdapat mod pintar selain mod penyejukan, kering, dan kipas biasa. Mod pintar menggunakan suhu sasaran yang telah ditetapkan berdasarkan suhu bilik semasa.

Seterusnya, ia dilengkapi dengan aplikasi yang memungkinkan anda mengubah mod, kecepatan kipas, arah aliran udara, mengaktifkan mod tidur dan super, dan meredupkan lampu LCD.

Unit ini salah satu pendingin hawa mudah alih yang paling senyap dengan sistem penyejukan cepat untuk ruang sehingga 280 kaki persegi – berbanding dengan beberapa unit mudah alih kelas atas.

Hisense 1.5HP Portable Air Conditioner HAP-12JSN

2. Midea MPH-09CRN1 1.0HP Portable Air Conditioner

Bersahabatlah dengan persekitaran kita dengan pendingin hawa mudah alih dari Midea ini. Ia mempunyai kapasiti penyejukan 9000 BTU / jam dan dilengkapi dengan aksesori saluran keluar angina panas.

Selain itu, ia dilengkapi dengan mod tidur, di mana pendingin hawa meningkat pada waktu malam untuk memberi anda suasana yang selesa. Jangan risau, ia menjimatkan tenaga dan mesra alam.

Midea MPH-09CRN1 1.0HP Portable Air Conditioner

3. Morgan MAC-12 Seirraire 1.5HP Portable Air Conditioner

Morgan MAC-12 Seirraire 1.5HP Portable Air Conditioner dilengkapi dengan fungsi 3-dalam-1 termasuk pemanasan, penyejukan, dan penyahhidratan.

Dengan aliran udara 12,000 BTU sejam, ia sesuai sebagai penyejuk bilik seluas 400 kaki persegi. Selain itu, pendingin hawa ini ringan, menjadikannya senang untuk bergerak dari satu bilik ke bilik yang lain.

Morgan MAC-12 Seirraire 1.5HP Portable Air Conditioner

4. Morgan MAC-091 Feather Life Portable Air Conditioner

Unit ini dilengkapi dengan kapasiti pendinginan 9000 BTU / jam, yang cukup untuk memenuhi ruang sekitar 150 kaki persegi. Lebih mudah untuk memindahkan unit, disebabkan kastornya yang ringan dan mudah digulung.

Selain itu, ia dilengkapi dengan mod cool, fan, dehumidifying dan sleep untuk memenuhi keperluan anda dengan lebih baik.

Morgan MAC-091 Feather Life Portable Air Conditioner

5. PENSONIC Air Conditioner PPA-109

Pastikan setiap sudut kediaman anda tetap sejuk dan selesa dengan pendingin hawa yang mudah alih namun hebat daripada Pensonic ini.

Ia ringan, jadi anda boleh memindahkannya dari satu bilik ke bilik yang lain dengan mudah.

Selain itu, ciri vertical auto swing berfungsi untuk menyejukkan udara di sekitarnya, memastikan aliran udara tersebar dengan betul di bilik anda. Selain itu, ia juga berfungsi sebagai dehumidifier.

PENSONIC Air Conditioner PPA-109

6. Milux 1.0HP Portable Air Conditioner MPA-609

Pendingin hawa mudah alih 3-dalam-1 ini dilengkapi dengan ciri Operasi Kebisingan Rendah untuk memastikan tidur anda tidak terganggu sepanjang malam.

Ia dibina dengan empat pra-penapis untuk pembersihan mudah. Selain itu, pendingin hawa ini juga mempunyai sistem penyejatan sendiri, jadi anda tidak perlu risau akan kebocoran air.

Milux 1.0HP Portable Air Conditioner MPA-609

7. MEC Iport G9000 1.0HP Portable Air Conditioner

Setelah mengeluarkan sedikit kalori di gimnasium, apa yang anda mahukan adalah bersantai di bawah udara yang sejuk.

Ada kalanya anda merasa ingin melentokkan kepala di bawah pendingin hawa untuk merasakan udara yang sejuk. Sekarang, selamatkan diri anda dengan pendingin hawa selang tunggal ini.

Model ini dilengkapi dengan ciri Follow Me. Setelah butang ditekan, ia akan menghantar isyarat ke pendingin hawa setiap tiga minit, kemudian mengubah udara sejuk ke arah alat kawalan jauh.

Jadi, apa yang anda perlu lakukan adalah meletakkan alat kawalan jauh di sebelah anda untuk mendapatkan udara sejuk yang sejuk.

MEC Iport G9000 1.0HP Portable Air Conditioner

8. ELBA 1.0HP Portable Air Conditioner EPAC-A40010D

Pendingin hawa mudah alih ini dilengkapi dengan kastor berputar bersepadu untuk menyebarkan udara dalam rumah anda dengan lebih baik.

Ia dilengkapi dengan pemasa 24 jam dan juga paparan LCD panel depan agar mudah dilihat. Selain itu, terdapat ciri power cooling juga; anda dapat menikmati peningkatan aliran udara pada hari yang sangat panas.

ELBA 1.0HP Portable Air Conditioner EPAC-A40010D

9. Whynter ARC-14SH Dual Hose Portable Air Conditioner

Sekiranya anda mencari unit mudah alih yang sesuai dengan ruang kediaman anda yang besar, maka unit dua hos dari Whynter ini pasti merupakan pilihan terbaik.

Dengan kapasiti penyejukan 14,000 BTU, ia akan mengeluarkan udara panas dan membiarkan ruangan sejuk hingga 500 kaki persegi.

Ini adalah produk mesra alam dengan nisbah kecekapan tenaga tinggi (EER), menunjukkan kesan positif pada bil elektrik jangka panjang anda. Oleh itu, unit ini merupakan pelaburan yang kukuh dalam jangka masa panjang.

Whynter ARC-14SH Dual Hose Portable Air Conditioner

10. Trentios PC35-AME Portable Air Conditioner

Trentios telah menawarkan penyelesaian penyejukan yang berpatutan dengan 12,000 unit mudah alih BTU ini. Unit 4-dalam-1 dilengkapi dengan fungsi penyejuk, pemanas, kipas dan penyahhidratan.

Ia juga mudah dikawal dengan skrin sentuh. Di samping itu, ia dilengkapi panel untuk pemasangan tetingkap yang mudah untuk memastikan kediaman anda kelihatan kemas.

Trentios PC35-AME Portable Air Conditioner

SUMBER

  • https://productnation.co/my/home-appliance/small/15156/best-portable-air-conditioner-malaysia/
Summary
Portable Air Conditioner di Malaysia
Article Name
Portable Air Conditioner di Malaysia
Description
Gelombang panas telah tiba maka pendingin hawa mudah alih cukup untuk tidak memilikinya di rumah.
Publisher Name
Ceria Sihat
Tagged: