Lipcare Cocoa Butter

Lipcare Cocoa butter adalah lipcare keluaran Vaseline yang membantu penggunanya mendapatkan bibir yang sihat. Ramai wanita yang menginginkan bibir yang indah sihat tanpa menggelupas dan kita mengetahui bahawa Malaysia negara yang mempunyai iklim khatulistiwa iaitu lembab dan panas maka kerap bibir akan merasa kering walaupun adakalanya kita sudah meminum air yang mencukupi.

Vaseline adalah nama popular dalam kalangan masyarakat kita. Ramai pengguna yang memerlukannya ketika musim hujan dan panas. Baik body lotion, petroleum jelly atau apapun produknya Vaseline adalah penyelesaian untuk bibir kering dan kulit.

Kali ini kami akan kongsikan kepada anda tentang Vaseline Lipcare Cocoa Butter.  Penulis telah mendengar bahawa balsem bibir mentega koko berfungsi dengan baik untuk bibir yang berubah warna menjadi gelap. Teruskan membaca untuk mengetahui sama ada anda harus membeli Vaseline Cocoa Butter Lip Therapy atau tidak.

Vaseline Lipcare Cocoa Butter

Dalam Vaseline Lipcare Cocoa Butter ini ianya mengandungi Petrolatum, Theobroma Cacao Seed Butter, Aroma, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Cinnamate, Limonene dan ianya selamat digunakan terutama buat mereka yang tidak menggemari pelembab bibir yang biasa dijual di drugstore.

Melegakan bibir kering, kusam dan retak, sambil mengunci kelembapan untuk membantunya.

  • Vaseline Lip Therapy Cocoa Butter untuk bibir bersinar lembut
  • Melembutkan dan melegakan bibir kering serta merta, meninggalkan aroma koko yang enak
  • Dibuat dari Vaseline Jelly tulen dan mentega koko yang kay
  • Terbukti secara klinikal membantu melegakan dan mencegah bibir kering dengan mengunci kelembapan
  • Beri bibir bersinar semula jadi dan berkilat
  • Menyediakan pelembapan dan penjagaan bibir yang tahan lama
  • Formula tidak melekit, tidak berminyak, sesuai untuk penggunaan biasa
  • Terbaik untuk: Bibir pecah dan kusam

Cara-cara menggunakannya

Celupkan jari anda ke dalam tab dan keluarkan cukup untuk menutup bibir anda. Ratakan ke bibir kering sehingga diserap mengikut keperluan. Nikmati pereda bibir yang kuat ini kerana ia mengunci kelembapan semula jadi bibir anda dan melegakan ketidakselesaan.

Untuk pengetahuan anda , kulit di bibir anda lebih nipis daripada bahagian badan anda yang lain. Ia tidak mempunyai lapisan pelindung atas dan lebih mudah kering. Terapi Bibir Vaseline dengan serta-merta melembutkan dan menenangkan membantu memperbaiki, bukan hanya melapisi penutup bibir anda.

Dibuat dengan Vaseline Jelly, kelembapan terkunci untuk bibir yang cantik dan sihat. Ia memberikan penghidratan yang kuat dan mengandungi antioksidan yang membantu melembutkan bibir kering dan menyuburkannya. Ia melindungi dan melegakan bibir kering dan kusam sambil mengunci kelembapan untuk membantu mereka sembuh.

Ia dengan serta-merta melembutkan dan menenangkan bibir kering dan mengunci kelembapan untuk membantu bibir pulih dari rasa tidak selesa. Ia melindungi bibir dari sinar UVA dan UVB dengan SPF 15. Ia mengandungi Vaseline Petroleum Jelly yang disucikan tiga kali ganda, koko dan mentega shea yang kaya, dan Pro-Vitamin E (melindungi daripada radikal bebas) dan telah diuji secara dermatologi.

Girls…bibir anda sangat penting ianya digunakan untuk bercakap, mencium, dan makan dan ianya tidak mungkin dilakukan tanpa bibir. Tetapi menangani kulit bibir kering, retak, atau jengkel boleh menjadi sakit bukanlah mudah.  

Oleh itu, sekiranya anda ingin meningkatkan kesihatan bibir, terdapat beberapa perkara yang boleh anda mulakan dengan segera untuk bibir yang lebih halus dan lebih halus maka melalui Vaseline Lipcare Cocoa Butter sebegai penyelesaianya. Ianya mudah, murah dan penting halal sesuai dengan semua peringkat umur.

Selain kita menggunakan Vaseline Lipcare Cocoa Butter, girls jangan lupa untuk memastikan tubuh kita terhidrat dengan cara meminum air yang mencukupi kerana jika ingin memastikan produk benar benar berbaloi maka air sangat diperlukan untuk menghidrat tubuh badan dan ditambah dengan penggunaan Vaseline Lipcare Cocoa Butter sudah pastinya bibir anda bertambah mengancam. Dapatkannya dengan klik pada butang di atas. Selamat mencuba !

Summary
Manfaat Vaseline Lipcare Cocoa Butter
Article Name
Manfaat Vaseline Lipcare Cocoa Butter
Description
Ramai Wanita yang menginginkan bibir yang indah sihat tanpa menggelupas dan kita mengetahui bahawa Malaysia negara yang mempunyai iklim khatulistiwa iaitu lembab dan panas maka kerap bibir akan merasa kering walaupun adakalanya kita sudah meminum air yang mencukupi. Vaseline adalah nama lama di setiap rumah tangga di India dan kita tidak boleh memikirkan untuk menghabiskan musim hujan dan panas tanpanya. Baik body lotion, petroleum jelly atau apapun produknya- Vaseline adalah penyelesaian untuk bibir kering dan kulit. Setiap tahun, penulis membeli tminyak untuk bibir tetapi kali ini penulis memilih membeli vaseline Lipcare Cocoa Butter. Penulis telah mendengar bahawa balsem bibir mentega koko berfungsi dengan baik untuk bibir yang berubah warna menjadi gelap dan jadi saya memutuskan untuk mencubanya. Teruskan membaca untuk mengetahui sama ada anda harus membeli Vaseline Cocoa Butter Lip Therapy atau tidak
Author
Publisher Name
Ceria Sihat
Tagged: