Mesin kopi terbaik
Membuat kopi anda sendiri adalah proses mudah yang boleh dinikmati dan sangat bermanfaat.

Dengan coffee machine di rumah, anda boleh membuat kopi anda sendiri yang mana ia adalah proses mudah yang boleh dinikmati dan menjimatkan masa.

Kami telah memilih mesin kopi terbaik yang akan membuat anda tidak sabar untuk bangun setiap pagi atau tidak tidur.

1. Nescafe Gold Blend Barista

Penyelamat sebenar bagi anda yang berkerja, Nescafe’s Gold Blend Barista menjadikan Nescafe Gold Blend menjadi 5 jenis minuman kopi yang berbeza dengan satu sentuhan.

Membuat Espresso dan kopi yang lebih lama seperti Lungos atau Americano menjadi sangat mudah.

Reka bentuk moden, mudah digunakan, dapat diservis dan sangat ergonomik untuk dikendalikan, Nescafe Gold Blend Barista menjadikan kopi segera sangat sedap.

Nescafe Gold Blend Barista

2. Panasonic NC-ZA1 Espresso Coffee

NC-ZA1 adalah percubaan Panasonic yang pertama dan paling berani untuk coffee machine. Panasonic lebih awal muncul dengan salah satu mesin automatik terbaik yang pernah kita lihat.

NC-ZA1 adalah mesin yang direka dengan baik dengan:

  • hopper bean top-flush dengan pengisar
  • kawalan skrin sentuh LCD penuh warna
  • tangki air 1.4L muatan depan
  • pencahayaan cawan yang mewah
  • dulang titisan muatan spring (yang boleh dibuka apabila tidak diperlukan, menjimatkan ruang kaunter)

Sistem yang dapat diprogramkan oleh pengguna membolehkan anda membuat kopi yang anda suka dan mencipta semula dengan sekali sentuhan.

Semua pembersihan unit dalaman dan tangki dilakukan dari bahagian depan sementara pemasangan tangki susu berada di sebelah luar.

Panasonic NC-ZA1 Espresso Coffee

3. Delonghi Silver Pump Espresso EC860M

Delonghi Silver Pump EC860M keluli tahan karat EC860M adalah coffee machine separa automatik yang dapat diprogramkan dengan pencantum tambahan milk carafe untuk menyalurkan pipa dan krim putar panas dengan satu sentuhan butang.

Sesuaikan jumlah dan suhu kopi anda atau sesuaikan juga jumlah susu untuk minuman khas seperti Latte.

Ia dilengkapi dengan portafilter bertekanan yang dapat dikonfigurasi untuk shot yang berbeza dan memberi ganti rugi apabila anda tidak mendapatkan kisaran yang konsisten.

Berkat sistem dual thermoblock, kopi dan susu disimpan pada suhu yang sempurna bersama dengan cawan yang telah dipanaskan di bahagian atas mesin.

Delonghi Silver Pump Espresso EC860M

4. Gaggia Milano Carezza Deluxe

Dengan gaya retro Itali, Gaggia Milano Carezza Deluxe adalah coffee machine dengan pelbagai ciri-ciri bagus untuk anda membawa pulang bagi merasakan pengalaman membuat kopi gaya barista.

Dibuat untuk menonjol di mana-mana dapur, ia dilengkapi dengan fasia bulat, pemanas cawan dan pemegang kopi yang diperbuat daripada logam serta dail suhu analog khas yang akan membuatkan anda merasa seperti menjalankan kafe kecil anda sendiri di rumah.

Tangki air menyimpan 1.4L cecair yang banyak, masuk melalui bahagian belakang penyimpanan kopi.

Gaggia Milano Carezza Deluxe

5. KitchenAid Personal Coffee Maker

Dari pengeluar terkenal pengadun berdiri KitchenAid, hadirlah Personal Coffee Machine. Ia pada dasarnya adalah mesin kopi penapis untuk satu orang yang memerlukan sedikit ruang di dapur.

Direka khas untuk digunakan dengan cawan bertebat agar boleh dibawa bersama anda dalam perjalanan ke tempat kerja.

Pembuat Kopi Peribadi menghasilkan kopi yang siap diminum tetapi cukup panas ketika anda ingin menambahkan susu.

Nyaman jika anda mempunyai sedikit masa pada waktu pagi dan lebih suka kopi hitam daripada Espresso yang mewah.

KitchenAid Personal Coffee Maker

6. Delonghi Icona Vintage

Coffee Machine boleh menjadi sangat mahal tetapi kopi hebat tidak semestinya.

Sekiranya anda berada di pasar untuk belajar membuat kopi sebagai cara barista, pembuat kopi Delonghi’s Icona Vintage mungkin akan menjadi pendorong anda.

Reka badan yang diilham daripada vintaj, Icona Vintage adalah mesin espresso pam yang dilengkapi dengan dandang keluli tahan karat tekanan 15 bar untuk pengekstrakan yang konsisten, 2 termostat yang berasingan untuk mengawal suhu air dan wap serta susu cara pannarello di bahagaian sisi.

Butang tunggal dengan penunjuk cahaya menjadikan kesediaan mesin dapat sepanjang beroperasi. Ini adalah mesin pemula yang sangat baik yang membolehkan pembuatan kopi dan pembelajaran jadi menyeronokkan tanpa memerlukan wang yang banyak.

Delonghi Icona Vintage

7. Delonghi Magnifica

Coffee Machine ini secara ajaib mengubah biji kopi menjadi minuman kopi yang lebih kaya dan lebih kuat daripada yang lain. Delonghi’s Magnifica S adalah salah satu prospek yang lebih bernilai bagi pencinta kopi.

Mesin automatik, apa yang anda perlu lakukan adalah memasukkan biji kopi pilihan anda atau serbuk kopi ke dalamnya dan hasilnya secawan kopi yang sempurna dalam jangka masa pendek.

Alat kawalan yang mudah digunakan membolehkan anda memilih jenis kopi yang anda mahukan, sesuai dengan aroma yang diinginkan.

Magnifica S secara automatik membersihkan dirinya secara berkala dan dilengkapi dengan penunjuk penyahkalsifikasi automatik untuk memberi amaran kepada anda mengenai masa untuk membersihkan tangki.

 Delonghi Magnifica

8. Breville The Dual Boiler

Breville Dual Boiler adalah coffee machine yang kompleks bagi pembuat kopi tradisional yang ingin menyempurnakan kemahiran kraf dan barista mereka.

Dual Boiler dilengkapi dengan skrin digital yang membolehkan pengaturcaraan jangka masa pra-infus yang mudah, kawalan masa pembuatan dan dos serta suhu pembuatan melalui PID elektronik.

Di dalam mesin terdapat dandang keluli tahan karat dengan pam Itali yang menghasilkan tekanan pengekstrakan yang sempurna dalam suhu yang konsisten.

Kepala mesin dipanaskan untuk mengekalkan shot Espresso yang stabil.

Versi ringkas: kopi lazat setiap masa. Dual Boiler juga dilengkapi tongkat wap tradisional untuk kawalan pengudaraan sepenuhnya dengan artikulasi 360 darjah untuk sudut pembuihan yang sempurna.

Terdapat juga 3 hujung lubang untuk memanaskan susu secara serata jika diperlukan.

Breville The Dual Boiler

9. Venus A9

Venus A9 adalah coffee machine automatik yang dihiasi dengan baik dan lengkap sesuai berada di rumah atau di pejabat kecil. Dengan panel kawalan LCD satu sentuhan yang dapat diprogramkan.

A9 dilengkapi dengan hopper biji kopi 250g, bekas berisi kopi giling cukup untuk 15 cawan, pencantum tambahan milk carafe dan pilihan untuk memasangkannya ke bekalan air luaran untuk memastikan minuman tetap mengalir dengan waktu henti yang minimum.

Mesin ini juga mempunyai dulang penambahan untuk menyimpan aksesori, biji dan serbuk kopi.

Dengan keupayaan untuk membersihkan, membilas dan membersihkannya secara automatik, Venus A9 akan menjadi rakan sekerja yang rajin bekerja dengan senang hati.

Venus A9

10. Gaggia Milano Brera

Gaggia Milano Brera menjadi coffee machine ringkas dan bagus dalam pembuatan kopi daripada biji kopi hingga menjadi secawan kopi.

Dandang berkembarnya menghasilkan shot Eespresso secara automatik menggunakan biji kacang dari penggiling seramik dengan perlahan dan bekas biji kopi 250g.

Espresso mungkin tidak sesuai dengan mesin espresso manual terbaik tetapi ia adalah minuman yang boleh diterima yang menjadikan tempat yang sangat baik untuk kopi yang lebih lama.

Gaggia Milano Brera

SUMBER

  • https://productnation.co/my/home-appliance/kitchen/6706/best-coffee-machine-reviews-malaysia/
Summary
Coffee Machine yang terlaris di Malaysia
Article Name
Coffee Machine yang terlaris di Malaysia
Description
Dengan mesin kopi di rumah membuat kopi anda sendiri adalah proses mudah yang boleh dinikmati dan jimat masa.
Publisher Name
Ceria Sihat
Tagged: