slow juicer
Slow Juicer yang baik membolehkan anda mengekstrak nutrien maksimum dari hasil segar dan mendapatkan pengambilan vitamin harian anda

Slow Juicer yang baik membolehkan anda mengekstrak nutrien maksimum dari hasil segar dan mendapatkan pengambilan vitamin harian anda

– untuk mendapatkan kepuasan memerah pulpa hingga kering seperti yang mungkin dan mengetahui bahawa anda memanfaatkan sepenuhnya hasil semula jadi kebaikan!

1. Breville JE95 Juicer

Dengan saluran longsor yang luas dan besar, tidak perlu memotong bahan segar menjadi kepingan yang lebih kecil.

Penapis mesh mikro keluli tahan karat dan motor berkuasa memastikan pemisahan jus dengan cepat dari pulpa dan biji.

Breville Juicer ini juga berfungsi dengan hasil yang lebih keras, seperti wortel atau saderi. Anda juga boleh memerah sebilangan besar jus untuk keluarga dan rakan anda dengannya.

Dengan reka bentuk menegak, keseluruhan juicer cukup kompak untuk penyimpanan yang mudah. Ia juga mudah dipasang dan dipisahkan untuk dicuci.

Breville JE95 Juicer

2. Philips Slow Juicer HR1889

Philips Slow Juicer HR1889 direka khas untuk hasil yang lebih lembut, seperti beri atau bayam.

Dengan sistem masticating, anda mendapat hasil yang tinggi walaupun dari hasil yang paling tidak berair dan dengan sedikit buih!

Dengan butang kuasa dan tetapan anti penyumbatan terbalik, slow juicer ini mudah digunakan dan dikendalikan.

Oleh kerana ia mempunyai pilihan bilas sendiri 90 saat secara automatik, anda juga dapat membersihkannya dengan cepat selepas setiap sesi jus.

Philips Slow Juicer HR1889

3. Panasonic Slow Juicer MJ-L500

Panasonic Slow Juicer MJ-L500 dapat berfungsi dengan hasil sejuk beku dan segar. Fleksibiliti ini membolehkan anda memilih jus segar atau sorbet beku atau koktel, bergantung pada pilihan anda.

Ini menjadikan juicer Panasonic ini sesuai untuk keluarga dengan anak-anak dari semua peringkat umur dan juga untuk orang dewasa!

Kerana menggunakan teknik yang perlahan atau masticating, kelajuan motor yang lebih rendah memastikan hasil maksimum dan fros jus yang diekstrak.

Panasonic Slow Juicer MJ-L500

4. Panasonic Juicer MJ-70M

Panasonic Juicer MJ-70M adalah slow juicer peringkat permulaan yang berpatutan, terutamanya jika anda pertama kali menggunakan juicer.

Kerana dilengkapi dengan jag yang berkapasiti 600ml, juicer ini sesuai jika anda membuat jus untuk seisi keluarga dan ingin menjadikannya minuman mingguan.

Dibuat dengan keluli tahan karat berkualiti, penapis jala Panasonic juicer ini tetap tajam untuk jangka masa yang panjang dan dapat berputar pada kelajuan tinggi untuk mengeluarkan jus maksimum dari buah-buahan anda.

Reka bentuk penapis mesh yang teliti juga memastikan terdapat sedikit penyumbatan pulpa!

Ia senang dibersihkan dan anda boleh menggunakan berus yang disertakan dengan juicer ini untuk membersihkan penapis mesh.

 Panasonic Juicer MJ-70M

5. Khind Slow Juicer JE150S

Khind Slow Juicer JE150S bangga sebagai pengekstrak kelajuan perlahan yang memastikan kualiti terbaik dan hasil maksimum daripada bahan segar anda.

Jus yang diekstrak dalam bentuknya lebih semula jadi dan asli mengandungi semua nutrien dan vitamin.

Slow Juicer Khind ini juga beroperasi dengan sangat senyap sehingga anda dapat menggunakannya pada waktu malam tanpa menimbulkan kekecohan.

Ia juga berfungsi untuk mengeluarkan jus secara berterusan sehingga 30 minit! Khind juga menyediakan sikat pembersih dengan juicer agar ia mudah dan cepat dibersihkan.

Khind Slow Juicer JE150S

6. Aicook AMR526 Juicer

Dengan perlindungan keselamatan di dalam mesin ini, juicer tidak akan mula beroperasi sehingga penutupnya dipasang dengan betul.

Pada masa yang sama, jika mesin merasakan jusnya berlebihan, ia juga akan mati secara automatik!

Dengan 3 kelajuan yang berbeza, anda dapat menghasilkan hasil yang hebat atau sayur-sayuran berdaun dengan jus ini.

Aicook AMR526 Juicer

7. Russell Taylors Slow Juicer SJ-35

Ia mudah disiapkan dan menjadikan jus menjadi mudah dengan saluran longsor yang luas. Ini mengurangkan tenaga anda untuk memotong bahan anda.

Oleh kerana mempunyai motor yang kuat, slow juicer Russell Taylors ini sebenarnya beroperasi dengan lebih cekap dan lebih pantas daripada slow juicer biasa.

Anda tahu anda berada di tangan yang selamat apabila jus dapat mengekstrak nutrien dan vitamin maksimum dalam bentuk jus daripada buah-buahan dan sayur-sayuran.

Russell Taylors Slow Juicer SJ-35

8. Hurom HU600WN Slow Juicer

HU600WN adalah model yang agak baru yang sangat popular kerana boleh dipercayai dan cekap dalam pembuatan jus daripada bahan segar.

Oleh kerana ia mempunyai dua saluran yang membuang sisa dan jus, mudah dibersihkan setelah pulpa yang tidak diingini sudah selesa.

Slow Juicer Hurom ini juga beroperasi dengan bunyi rendah dan getaran minimum. Untuk juicer yang tenang namun bagus yang menjamin jus berkualiti segar dan terbaik.

Hurom HU600WN Slow Juicer

SUMBER

Summary
8 Slow Juicer untuk Peminat Jus Buah
Article Name
8 Slow Juicer untuk Peminat Jus Buah
Description
Slow Juicer yang baik membolehkan anda mengekstrak nutrien maksimum dari hasil segar dan mendapatkan pengambilan vitamin harian anda
Publisher Name
Ceria Sihat
Tagged: