NARS Cosmetics

NARS Cosmetics adalah syarikat kosmetik dan penjagaan kulit Perancis yang diasaskan oleh artis dan jurugambar make up François Nars pada tahun 1994. Garis kosmetik ini bermula dengan dua belas lipstik yang dijual di Barneys New York.

Sejak itu, NARS telah mencipta pelbagai produk kecantikan pelbagai guna dan kini menjadi anak syarikat Shiseido. NARS terutama menjual di gedung serbaneka di sekitar 30 negara termasuk Amerika, Eropah, Jepun dan Asia Tenggara

Audiacious Lipsticks

RM113.00

Audicious Lipstik merupaka produk yang seduktif dengan menyentuh dan menggunakan sensasi adalah luar biasa. luncur seperti satin dengan penutup tunggu single di spectrum shades. Audicious Lipstik direka khas dengan 11 warna lipstick yang sesuai dengan bibir anda. Gincu semi-matte moden yang memberikan baldu bertubuh penuh warna. Kemasan yang panjang dan berpenutup penuh Julat warna yang kaya dan terang dari warna neutral hingga warna fesyen tinggi. Campuran perapi yang dipatenkan dan antioksidan menghidrat, menyuburkan dan melindungi bibir

Powder Kiss Lipstick

RM87.00

Matte, memenuhi kelembapan dengan M · A · C’s Powder Kiss Lipstick. Dapatkan pengalaman bibir yang sangat baru dengan formula matte ini yang terasa tanpa berat, menghidrat serta-merta dan tidak mengeringkan bibir. Rasakan ciuman warna kabur dan fokus lembut yang diuji di belakang pentas dan diluluskan oleh Artis. Hasilnya adalah lipstik matte tanpa cahaya dengan nuansa balsem ringan dan lembut. 

Gincu tanpa bobot matte kelembapan yang memberikan kabur romantis dengan warna fokus lembut tanpa usaha.” Bergantung pada pilihan kemasan gincu anda, ini akan menjadi kegemaran anda.

Iconic Lipsticks

RM96.00

Iconic Lipstiks adalah produk garisan baru lipstik di matte, satin, dan sheer finishes. formula baru inovatif memberikan kebersihan dan keadaan warna segera untuk merasa hydrated. Iconic Lipstiks mempunyai tekstur sensorial ringan di semua kemasan dan menyediakan aplikasi yang lancar dan sekata. Selain itu, gincu ini dirumus khas dengan ketulenan warna yang kuat untuk keselesaan tahan lama apabila dipakai. Mengandungi  Passion Fruit Seed Oil membantu meningkatkan kecergasan kulit dan Moringa Seed Oil membantu memelihara dan meningkatkan semangat warna.

Love Me Lipsticks

RM84.00

Love Me Lipstick merupakan produk Gincu MAC Love Me  gincu minyak argan yang baru dengan tekstur sutera, ringan dan kemasan tanpa berat. MAC melancarkan rangkaian kekal baru ini dalam 24 warna dufferent dan janji formula pelembab pelembab. Love Me Lipstick dapat memberikan kelembapan dan boleh bertahan lama di bibir anda sepanjang hari.

Air Matte Lip Color

RM96.00

Air Matte Lip Color adalah gincu cair dengan tekstur ringan seolah-olah “dicium oleh udara”. Lembut seperti bantal dan ringan seperti bulu, memberikan bibir matte lembut. Air Matte Lip Color Diformulakan dengan glides baru yang berinovatif segera dalam lips untuk untuk penggunaan yang bertahan dengan lebih lama pada bibir anda. Air Matte Lip Color mempunyai 10 pilihan warna yang cantik yang dapat memberikan keyakinan anda sepanjang hari.

Powder Kiss Liquid Lipcolour

RM96.00

Powder Kiss Liquid Lipcolour gincu matte kelembapan tanpa berat. Formula mengandungi pigmen serbuk yang dilapisi kelembapan yang menghidrat untuk menghidrat bibir. Hasilnya adalah lipstik matte tanpa cahaya dengan nuansa balsem ringan dan lembut. Lipstik Cair Mac Powder Kiss bukan gincu cecair pengeringan biasa anda. Rumusannya disebat dan seperti mousse dan sangat selesa dipakai. Mereka memberi bibir yang matte, tetapi lembut dan tidak kering. Ini benar-benar formula matte yang unik dan tidak seperti yang pernah saya cuba sebelumnya.

Mini Lip Balm Duo

RM96.00

Mini Lip Balm Duo adalah set edisi terhad yang menampilkan dua versi Balm Bibir Le Rouge Pefectto Tinted bersaiz perjalanan, dalam warna merah jambu yang cantik. Balsem tiga dalam satu mempunyai formula yang secara semula jadi bertindak balas terhadap tahap pH bibir anda, meningkatkan warnanya menjadi warna merah jambu semula jadi atau intensif yang sempurna. Bibir dibiarkan lembap dan kenyang semasa pemakaian. Sapukan untuk penampilan semula jadi atau gunakan sebagai pelembap untuk gincu kegemaran anda.

Dior Lip Glow Lip Balm

RM96.00

Dior Lip Glow Lip Balm adalah produk Balsem bibir Dior yang ikonik diciptakan semula dengan formula yang terdiri daripada 97% bahan yang berasal dari semula jadi. Disuntik dengan minyak ceri, shea butter dan lilin sayur, balm bibir ini membungkus kulit dengan kepompong lembut dan menyimpan jumlah penjagaan bibir yang tepat. Kilauan halus pada setiap teduhan memancarkan cahaya kulit. Balsem bibir Dior Addict Lip Glow juga diletakkan dalam casing baru, diinspirasikan secara langsung oleh motif serong Dior Couture dan dicap dengan logo Dior yang ikonik. Ia masih menampilkan kemasan lut halus yang membangkitkan kemasan soleknya yang halus.

Velvet Matte Lip Pencil 

RM96.00

Velvet Matte Lip Pencil  adalah produk pencil lip ciptaan ini dengan inggris lips dengan  mate velvety.  Velvet Matte Lip Pencil diformulakan tidak berminyak dan tidak kering. Velvet Matte Lip Pencilt memastikan bahawa bibir segera tepu dengan pigmen kaya dan terang dan kemasan matte yang lembut. Ukuran jumbonya menyediakan aplikasi lipstik dengan kemudahan pensil, dan hujung tirusnya sangat sesuai untuk bibir anda. Formula tanpa pengeringan diperkaya dengan vitamin E dan emolien untuk tekstur berkrim, sementara campuran silikon unik memastikan warna matte yang tahan lama  selama berjam-jam.

Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm

RM96.00

Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm adalah produk yang dipenuhi dengan mangga dan shea butters. Warna bibir yang kelihatan semula jadi mempunyai kilauan halus. Balsem bibir berwarna untuk melindungi kesejahteraan bibir anda. Melembabkan agar bibir sentiasa lembap dan cantik. Diadun dengan butang mangga dan shea. Menawarkan sensasi lembut dan licin yang selesa dengan 8 warna terang. Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm dapat memberikan kecantikan pada bibir anda.

Summary
10 Lipstick dari Nars Cosmetic dan Alternatifnya
Article Name
10 Lipstick dari Nars Cosmetic dan Alternatifnya
Description
NARS Cosmetics adalah syarikat kosmetik dan penjagaan kulit Perancis yang diasaskan oleh artis dan jurugambar make up François Nars pada tahun 1994. Garis kosmetik ini bermula dengan dua belas lipstik yang dijual di Barneys New York. Sejak itu, NARS telah mencipta pelbagai produk kecantikan pelbagai guna dan kini menjadi anak syarikat Shiseido. NARS terutama menjual di gedung serbaneka di sekitar 30 negara termasuk Amerika, Eropah, Jepun dan Asia Tenggara
Publisher Name
Ceria Sihat
Tagged: